Eskişehir Osmangazi Üniversitesi’nde, poliklinik binasının dış kısmında sıkışan bir sansar, itfaiye ekiplerinin uzun süren müdahalesi sonucunda kurtarıldı. Olay, sansarın mahsur kaldığı fark edilmesiyle başladı.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı itfaiye ekipleri, hemen kurtarma çalışmaları başlattı. Ekiplerin çabaları neticesinde sansar, bulunduğu yerden çıkarıldı ve sağlık durumu iyi olduğu belirlendi.
Kurtarma işleminin ardından, sansara su verildi. Daha sonra, doğal yaşam alanı olan ormanlık bir bölgeye bırakıldı. Sansarın sağlığına kavuşması sevindirici bir gelişme olarak değerlendirildi.
Yorumlar kapalı.